středa 17. července 2013

Ze začátku...

Pro začátek se musím pochválit. Včera jsem místo klasicky do tesca express, kde standartně mají prd, zavítala k vietnamce (která mě už v minulosti mile překvapila tím, že měla na skladě silken tofu, které se těžko shání i v biokrámcích), a udělala jsem velmi dobře. Málo platný, když už naskladnějí čerstvou zeleninu a ovoce, dá se u nich velmi dobře nakoupit... Trochu mě vypekla s bílou paprikou, o které tvrdila, že nepálí (asi jí donesu to jídlo), ale měla krásnej svazek pažitky, krásnej lileček... No radost u ní nechat 300kč za 6 položek :D A druhá pochvala mi náleží za pomazánku, která je naprosto zdravá, naprosto fresh a naprosto stravitelná :) Vemete klasické tofu, dáte do misky, posypete sušeným česnekem, tak lžičku (popř použijete čerstvý stroužek), polijete lžící olivového oleje, svazek pažitky nakrájíte a půlku tam hodíte taky a všechno to rozmixujete tyčákem do hladka. Pažitky se nebojte, snese to hodně, má to být pažitková pomazánka, tak ať je to hezky zelený. Jen půlku tam dejte až po umixování, aby to nebyla jednolitá hmota. Dosolte, lehce opepřete, přilejte případně ještě olej, ať se nechá pomazánka lehce natírat (olivový či jiný extra panenský Vás rozhodně nezabije, nebojte se ho tam nalít), naposledy promíchejte a nechte nějakou chvilku uležet v ledničce. Je to fakt mňamka :)) Zkuste ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat