středa 17. července 2013

Úlovky dnešního dne...

Jedna návštěva Rossmanna = 6stovek v černé díře, hromada výčitek, že mám šetřit, a igelitka must have věcí, bez kterých by se člověk obešel, kdyby nebyl de... v Rossmannu na čumandě.

tea tree oil altapharma
Altapharma tea tree olej jsem ale opravdu vzít musela, používám ho na kobylku (ano, mám 8letou hnědku huculku, která mi trpí na letní vyrážky, a jelikož má na pastvě stromy a má se kde drbat, vypadá přes léto jak zanedbaná. Popravdě za ní přes léto utrácím víc než za sebe, v drbání jí nezabráním, tak aspoň mažu ta vydrbaná suchá místa a snažím se zminimalizovat její aroma pro ty hnusošmejdy, co koušou a sajou a bzučej... Hovada jsou snad jediný zvířata, který bez milosti zabíjim. Přiznávám...). Tee trea je super věcička, po nastříkání citelně ubyde lítavců, míchám ho s vodou a jablečným octem do fixírky (rozprašovače), neměl by se používat úplně čistý, a stříkám s tím kobylu i stáj. Také ho přidávám do krému na opruzeniny, kterým mažeme vemínko (krém na opruzeniny používám z DM Babylove, takový zelený kelímek, utvoří vrstvu, kterou lítavci neprokoušou). Cena krásná 49,90 kč za 30ml (v DM mají také, ale ke stovce)


Dove cream bar
DOVE krémové tablety (taky si myslím, že mýdlo není ten správný výraz), jsem tam opravdu nemohla nechat. Kdysi jsem používala jedině tyhle mejdlíčka na odličování a mytí obličeje, a když jsem je tam zahlédla za krásnou akční cenu 16,90 kč, hamty hamty, vzala jsem rovnou 4!!! :D Klasický modrý, béžový hedvábný (ty dělali už kdysi) a pro mě novinku go fresh "s lákavou vůní modrého fíku a pomerančového květu". Voní krásně. Nejradši bych šla a ten ráno pracně stvořenej obličej z ksichtu hned umyla :)) Kdo zná Dove (a kdo ne proboha ?!!??!!), ví, že tyhle věcičky snad nemají obdobu. Nevysušují, kůže po nich nedrhne jako po klasickém mýdlu :), když jsem byla malá, chlápek od koní s tím myl svého oblíbence, takže i zvěř se s tím dá umýt! :) Prostě, tyhle tabletky jsou k nezaplacení. A byly ve slevě ;)






Astrid Pearl&Shine
Astrid balzám na rty Pearl&Shine .... Doma mám asi 30 balzámků (a dva lesky, ty moc nepoužívám), ale tenhle jedinej kupuju stále a pořád dokola a dokonce je to proto, že ho vypotřebuju... Kam se hrabe Labello (ta značka mi je v podstatě i něčim strašně nesympatická, že bych si ho nikdy nekoupila), astrid mě dostal svou chutí a barvou. Chutná a voní tak nějak jinak, nevtíravě, jakoby parfémově... Ale hlavně jeho barva a efekt, jaký vytvoří na rtech... Chladný, bílostříbrnorůžovo nádech, polosytý, neslévá se. Je to takovej ten efekt rtů barbín, super k lesklým kovovým brýlím a opálenýmu ksichtu. 34,90 kč ;) A zrovna došel, už sem ho vyškrabovala nehtem, takže on vlastně může za to, že jsem tam vlezla...









Lecithin Granulat Altapharma ... Jé, hele, sleva 50%! Hmm, co to je... Lecithin... Jo, to mi něco řiká... Na paměť a soustředění... 60,-Kč!!! Beru, zkusim... Takže asi tak ;)

 

















No a zbytek, 3 pytlíčky bonbonů Altapharma, tvrdé, cucavé, bez cukru (to vem čert, ale jsou dobré :) ), olej sprchový a dětský (oleje na kobylu, zkoušim co se dá), zubní pasta s Aloe Vera, 44,90kč, zaujala mě, večer zkusím a napíšu. BB krém od Alterry pro střední odstín pleti, zítra zkusím a zhodnotím (většina našich BB co jsem zkoušela je zbytečně hydratační, tzn. pro mě tak na noc, nesnáším mastný a ulepený pocit na obličeji. Tady ten má i matovat, takže uvidíme. 79,90kč ;) ). A nakonec řasenka a tužka na oči, oboje černé, tolik oblíbená Essence, řada Stay no matter what, voděodolky. O víkendu nás čeká Berounka, tak podlehnou zkoušce a řasenka srovnání s mou oblíbenou Miss Sporty, která sice je voděodolná, ale nanáší se na pi## ;)

zbytek potřebných...











Žádné komentáře:

Okomentovat