středa 31. července 2013

>>THE<< SWATCH

Dnes bych chtěla složit poklonu jedné světové značce hodinek. Jedny takové crazy hodinky vlastním už asi 2 nebo 3 roky a tahám je všude - hory, moře, voda v čr, koně, výlety, mototuristika... Prostě vše co dělám ve volném čase a vlastně i v práci, kde jsou neustále pod vodou. Dostala jsem je od bráchy z výletu
Jak vidíte, jsou hodně funny :) Ale zvykla jsem si na ně velmi rychle a krom k růžové a fialové je tahám skoro ke všemu. Nerada cokoliv sundávám z rukou, pár prstýnků v práci, abych netahala zákaznice při mytí, je osobní rekord. Proto jsem hodinky dřív ani nenosila, abych je nemusela sundávat.
Neznalá poměrů jsem na zadní straně vyčetla PATENTED WATERRESISTANT - super, voděodolné :D:D No a dnes koukám po nových, že bych si časem pořídila ještě jedny a opět Swatch, když tyto odolávají mému konání bez relativní úhony (ano, pásek už se mi zlehka odrbal a oloupal, ale to je jen maličkost, lepší než zamlžené sklíčko hodinek z avonu, které jsem omylem zlehka omočila při mytí rukou), a s obrovským překvapením zjišťuju, že ono WATERRESISTANT neni VODĚODOLNÉ, nýbrž VLHKOVZDORNÉ!!!
Takže milá firmo SWATCH, skláním Ti hlubokou poklonu, jak vlhkovzdorné umíš hodinky, protože takto vlhkovzdorné kdyby bylo vše, co je voděodolné, nemuseli by už výrobci nikdy nic reklamovat.
Tyhle VLHKOVZDORNÉ hodinky jsem smáčela při koupání v řece, při pádlování na lodi, ale dokonce se se mnou i potápěli ve třech světových mořích, půlku dne ve slané vodě, i pár metříků pod hladinou (jen šnorchlování), prožili raftování, pár nárazů o zem či kámen... DODNES V NICH NENÍ ANI STOPA PO VODĚ a já se nebojím se s nima bez omezení bavit dál!!!
DĚKUJI, že je na světě někdo, kdo umí udělat kvalitu za relativně pár peněz a raději na hodinky napíše to horší slovíčko :)) Je mi líto, ale věřím tomu, že kdyby to byl český a ne švýcarský výrobce (o číně nemluvím), bude na nich napsáno vodotěsné a ve strojku mi poplavou rybičky.... Takže VŠECHNA ČEST!

důkaz místo slibů (vše 2012, protože drahý ten rok dostal voděodolný fotoaparát olympus... super věc ;) ):
rhodes 2012

ohře 2012

croatia- pag 2012



Tady jen pro informaci, jak se dělí vodotěsnost hodinek, docela zajímavé ;)


Jaké jsou různé úrovně voděodolnosti hodinek?

1) voděodolné (vlhkotěsné), nebo 30 M :: Vydrží kontakt s vodou během mytí rukou, v dešti. Neměly by se ponořovat.
2) voděodolné - 50 M - vhodné pro povrchové plavání, nedoporučuje se skákání do vody.
3) voděodolné - 100 M :: - vhodné pro šnorchlování,pro skok do vody i pro malé potápění (cca 10 metrů pod hladinu)
4) voděodolné - 200 M :: - vhodné pro rekreační potápění (do 50 metrů)
5) voděodolné – 1.000 M  ::- vyrobené pro hloubkové potápění, jsou napuštěny ,,olejem,, , nebo mají těsnící kroužky, které snesou helium používané v dekompresních komorách. Pravděpodobně mají přetlakové ventily, které uvolňují helium, které prosakuje do hodinek při povrchových úpravách, takže brání explozi hodinek.

Žádné komentáře:

Okomentovat